I sæsonen 2024/25 forventer vi at skulle bruge hjælpere til stævner og dommerbord lørdag d. 9/11 og søndag d. 10/11, samt lørdag d. 15/3 2025. Derudover mangler vi også lidt løs hjælp i klubmesterskabsugen.
- Når vi afholder stævner, skal vi altid bruge folk til at sidde ved dommerbordet. Man sidder altid minimum 2 personer. Arbejdet ved dommerbordet består af følgende:
- Speak af velkomst til spillere samt pårørende
- Opråb af kampe, samt indtast af kampresultater i turneringssystemet
- Uddeling af præmier
- Der vil altid være en til at instruere og sætte jer i gang ved stævne start.
- Vi vil altid sørge for at minimum en person ved dommerbordet er erfaren i opgaven.
- Der vil ofte også være brug for en ‘praktisk-gris’. Det er ad hoc opgaver som at hente mad i cafeen, sætte bolde frem, brygge kaffe, rydde op osv.